TERUSKAN MEMBACA

Cuba tengok dulu vedio ini.. sejauh mana anda ingin tahu hebatnya produk SNE ini...

TIDAK PERLU AMBIL BANYAK PIL UNTUK SEHAT DAN CANTIK..!

INDUSRI KESIHATAN ADALAH INDUSTRI YANG AMAT BESAR, JANGAN LEPASKAN PELUANG INI...SEHAT DAN JANA PENDAPATAN LUMAIAN. KAMI GEMBIRA DAN BAHAGIA BERKONGSI ILMU DENGAN ANDA MENGENAI KEHEBATAN PRODUK DAN MENJALANKAN PERNIAGAAN INI BERSAMA, TIDAK KIRA DI MANA ANDA BERADA. ANDA CERIA KELUARGA BAHAGIA. http://www.fkm.utm.my/~istaz/etp_roadmap/bab16.pdf

SILA KE BLOG TERBARU KAMI..!!

KENAPA SNE KAPSUL DAN BEUTSKIN ESSENCE GABUNGAN TERBAIK.. FAHAMKAN...!

SNE KAPSUL :
Menyelesaikan 5 teori serentak :-
Menyeimbangkan : Teori Sitologi, Teori Genetik, Teori Imunologi, Teori Radikal Bebas, Teori Endokrinologi.
Hasil - Sentiasa hidup dalam sehat dan awet muda - umur panjang. (mengandungi 90% minyak biji seabuckthorn dan bahan aktif lain).

BEUTSKIN ESSENCE:
Kulit cerah gebu, menyelesaikan masalah kesihatan dalaman wanita. Payudara montok, Punggung pejal. Keintiman wanita mantap. Mengukir bentuk badan jika diambil bersama SNE Kapsul, Slimmerz dan Execel Tea. (mengandungi 50% minyak biji seabuckthorn dan bahan aktif lain).

HAMPIR SEMUA PENYAKIT KRONIK BERJAYA DIPULIHKAN...

Sunday, May 24, 2009

PRODUK AJAIB SNE KAPSUL - TERLALU BANYAK TESTIMONINYA.

Produk ajaib SNE yang banyak menyelesaikan berbagai masalah kesihatan.

Kapsul SNE menggabungkan pati minyak biji Seabuckthorn dengan Mukopolisakarida Makromolekul sebagai ramuan aktifnya, diekstrak dan diperhaluskan dengan penggunaan teknik pengekstrakan superkritikal karbon dioksida. Kapsul SNE berkesan untuk menyingkirkan toksin dan radikal bebas, meningkatkan sistem imun, mengaktifkan sel-sel otak, sistem saraf dan sistem endokrin, serta menyelaras dan membaik pulih sel-sel badan, untuk mencapai tahap metabolisme yang optimum.

Bahan Utama yang di tambah dalam kapsul SNE selain minyak biji buah Seabuckthorn.

Kompleks Oligomerik Prosianidolik (OPC).
(Biji buah anggur).
Antioksidan yang paling berkesan untuk menyingkirkan redikal bebas. Mencegah lebih daripada 70 jenis penyakit yang berpunca daripada radikal bebas : mengurai, menubah, mensentesis, menghasilkan asid asetik, asid laktik, asid nukleik dan asid urik, menyekat dan menghapus bakteria berbahaya dan menyingkirkan bahan-bahan toksik.

Karotenoid
(Lobak Merah).
Merupakan prekusor kepada vitamin A, berupaya meningkatkan daya keimunan, menyingkirkan radikal bebas dari badan untuk mengelakkan kerosakan sel, mempunyai kesan anti-penuaan, menyelaras fungsi buanhg pinggang dan penkereas, baik untuk kesihatan mata dan melanjutkan usia.

Mukopolisakarida Makromolekul.
(Gabungan glukos).
Memainkan peranan penting dalam tisu dan sel manusia. Meningkatkan sistem imun, bertoleransi terhadap bekalan oksigen yang kurang, menyingkirkan radikal bebas menyuburkan hati, mengalakkan penyahtoksinkan, meningkat fungsi hati, sum-sum tulang dan darah untuk mensentisiskan protein DNA dan RDA. Mengandungi kesan anti-kanser dan anti-radiasi, menagguhkan proses penuaan kulit dan organ dalaman dan melanjutkan usia.

Asid Nukleik.
Ia merupakan nutrisi kategori pertama (seperti protein dan vitamin) untuk kesihatan manusia. Berserta lazim dalam penyerapan nutrien dan pembaikpulih sel. Semua penyakit dan masalah penuaan dikaitkan dengan kerosakan gen. Umur panjang hanya boleh dinikmati jika asid nukleik dibekalkan setiap hari.

Fosfolipid.
(Kekacang).
Menggalakkan metabolisme sel, mencegah hati berlemak dan sirosis, mengurangkan tahap lipid darah, mencegah aterokleosis dan pembentukan bekuan darah.

Dapatkan banyak testimoni di : http://testimonysne.blogspot.com/


0 comments:

sila klik


sila klik

KAMI JUGA DI SINI...