TERUSKAN MEMBACA

Cuba tengok dulu vedio ini.. sejauh mana anda ingin tahu hebatnya produk SNE ini...

TIDAK PERLU AMBIL BANYAK PIL UNTUK SEHAT DAN CANTIK..!

INDUSRI KESIHATAN ADALAH INDUSTRI YANG AMAT BESAR, JANGAN LEPASKAN PELUANG INI...SEHAT DAN JANA PENDAPATAN LUMAIAN. KAMI GEMBIRA DAN BAHAGIA BERKONGSI ILMU DENGAN ANDA MENGENAI KEHEBATAN PRODUK DAN MENJALANKAN PERNIAGAAN INI BERSAMA, TIDAK KIRA DI MANA ANDA BERADA. ANDA CERIA KELUARGA BAHAGIA. http://www.fkm.utm.my/~istaz/etp_roadmap/bab16.pdf

SILA KE BLOG TERBARU KAMI..!!

KENAPA SNE KAPSUL DAN BEUTSKIN ESSENCE GABUNGAN TERBAIK.. FAHAMKAN...!

SNE KAPSUL :
Menyelesaikan 5 teori serentak :-
Menyeimbangkan : Teori Sitologi, Teori Genetik, Teori Imunologi, Teori Radikal Bebas, Teori Endokrinologi.
Hasil - Sentiasa hidup dalam sehat dan awet muda - umur panjang. (mengandungi 90% minyak biji seabuckthorn dan bahan aktif lain).

BEUTSKIN ESSENCE:
Kulit cerah gebu, menyelesaikan masalah kesihatan dalaman wanita. Payudara montok, Punggung pejal. Keintiman wanita mantap. Mengukir bentuk badan jika diambil bersama SNE Kapsul, Slimmerz dan Execel Tea. (mengandungi 50% minyak biji seabuckthorn dan bahan aktif lain).

HAMPIR SEMUA PENYAKIT KRONIK BERJAYA DIPULIHKAN...

Thursday, May 14, 2009

TIADA DI TEMPAT LAIN BEGINI...


Kenapa ini yang saya pilih.

Mengenai syarikat anda boleh terus ke 'my blog list' saya di sebelah kanan Official SNE Marketing Website.. tetapi yang saya nak kongsi kenapa produk di perbuat dari buah seabuckthorn SNE ini yang saya tertarik. SNE ini singkatan dari perkataan 'Super Nutrient Essence'. Pada mulanya tergeliat juga lidah saya nak sebut perkataan 'seabuckthorn' ini, nama lainnya Frutus Hipopae, rupanya ada pula buah yang begini namanya dan benar-benar ajaib kepada kesihatan manusia berasal dari Inner Mongolia China.

Patut lah lah Nabi pernah menyuruh kita menuntut ilmu sahingga ke negeri China, rupa nya ada rahsia di sana...kita tengok apa dia salah satu dari rahsianya.
Biji buah ini dari tanah tinggi Mongolia terpilih sebagai bahan mentah. Terletak setinggi 1500 m dan ke atas dari paras laut, tanah tinggi tersebut terkenal dengan khazanah kehijauan yang tidak tercemar. Buah biji seabuckthorn ini yang di tuai di kawasan ini kaya dengan vitamin, mineral, unsur-unsur halus berkualiti tinggi yang menjadi rahsia kejayaan produk SNE Marketing ini.
Pengawasan teliti terhadap buah biji seabuckthorn ini dengan menggunakan teknologi moden telah mengenalpastikan Oktober sebagai musim penuaian yang paling baik. Semasa penuaian, buah yang di kutip masih terlekat kepada sebahagian daripada batang pokok agar buah itu terus menyerap nutrien daripada batang. Kaedah ini mengekalkan aktiviti biologi yang tinggi dalam buah dan seterusnya memastikan kualiti nutrien yang tinggi.
Semua produk di Sne Marketing ini bahan asas nya ada lah buah ajaib ini.
Kilang Perubatan R&D Yang Paling Berpotensi Pada Abad yang ke 21.
"Yu Hang Ren" merupakan salah satu kilang perubatan R&D yang terunggul dengan piawaian dunia yang moden dalam kemajuan komprehensif Sebuckthorn (Fructus Hippophae).
Selama ini, "Hu Hang Ren" telah menjalankan kajian dan penyelidikan di atas buah ajaib ini dengan luas dan intensif sekali terhadap aspek-aspek nutrisi dan farmakologi. Berganding bahu dengan Universiti Jiang Nan dan institusi-institusi penyelidikan saintifik yang lain, Syarikat Farmeseutikal Zheng He di Jepun dan Syarikat Alpha di negara German. SNE Marketing telah menjadi rakan penyelidikannya. Dengan menggunakan teknik-teknik Pengekstrakan CO2 Kritikal dan teknik penyerapan tumbuhan semulajadi lain bersama teknologi nanometer terkini, ia telah berjaya menghasilkan lebih daripada 200 jenis produk pati tumbuhan yang unggul.

0 comments:

sila klik


sila klik

KAMI JUGA DI SINI...