TERUSKAN MEMBACA

Cuba tengok dulu vedio ini.. sejauh mana anda ingin tahu hebatnya produk SNE ini...

TIDAK PERLU AMBIL BANYAK PIL UNTUK SEHAT DAN CANTIK..!

INDUSRI KESIHATAN ADALAH INDUSTRI YANG AMAT BESAR, JANGAN LEPASKAN PELUANG INI...SEHAT DAN JANA PENDAPATAN LUMAIAN. KAMI GEMBIRA DAN BAHAGIA BERKONGSI ILMU DENGAN ANDA MENGENAI KEHEBATAN PRODUK DAN MENJALANKAN PERNIAGAAN INI BERSAMA, TIDAK KIRA DI MANA ANDA BERADA. ANDA CERIA KELUARGA BAHAGIA. http://www.fkm.utm.my/~istaz/etp_roadmap/bab16.pdf

SILA KE BLOG TERBARU KAMI..!!

KENAPA SNE KAPSUL DAN BEUTSKIN ESSENCE GABUNGAN TERBAIK.. FAHAMKAN...!

SNE KAPSUL :
Menyelesaikan 5 teori serentak :-
Menyeimbangkan : Teori Sitologi, Teori Genetik, Teori Imunologi, Teori Radikal Bebas, Teori Endokrinologi.
Hasil - Sentiasa hidup dalam sehat dan awet muda - umur panjang. (mengandungi 90% minyak biji seabuckthorn dan bahan aktif lain).

BEUTSKIN ESSENCE:
Kulit cerah gebu, menyelesaikan masalah kesihatan dalaman wanita. Payudara montok, Punggung pejal. Keintiman wanita mantap. Mengukir bentuk badan jika diambil bersama SNE Kapsul, Slimmerz dan Execel Tea. (mengandungi 50% minyak biji seabuckthorn dan bahan aktif lain).

HAMPIR SEMUA PENYAKIT KRONIK BERJAYA DIPULIHKAN...

Tuesday, May 19, 2009

PENASIHAT PEMAKANAN DAN KECANTIKAN

Bagaimana saya menceburi perniagaan SNE

Menceburi perniagaan SNE pada 3hb, Mac. 2006. Mencapai tahap BM dalam tempuh lebih kurang 6 bulan. Yang memperkenalkan saya perniagaan yang unik ini ialah En Marcus dari PJ.
Pada mula nya saya tidak berminat langsung untuk mendekati perniagaan ’Jualan Lansung’ lagi, sebab sebelum ini saya pernah menceburi perniagaan ’Jualan Langsung’ yang lain, pernah juga berjaya sehingga ke satu tahap sahaja. Saya berhenti di tahap itu kerana saya mula agak sibuk dengan pekerjaan saya dan anak-anak. Saya mula rasa selesa dengan apa yang saya ada…tapi bukan lah mewah macamana pun….malas nak keluar pergi mesyuarat dan lain lain aktiviti jualan lansung. Sekali-sekali pergi membeli belah, tapi yang saya tak boleh tinggal beli kain ela, boleh buat baju cantik-cantik.

Berbalik kepada bagaimana saya boleh menceburi perniagaan SNE ini, ada satu kedai kain dekat Taipan USJ saya suka pergi ke kedai ini, hampir tiap-tiap minggu saya pergi ke sana untuk lihat kalau-kalau ada kain yang baru sampai yang saya boleh beli, taukeh kedai tu pandai bodek saya suruh beli kain di kedai nya…dah lama kenal pun…boleh la cakap melayu…tapi agak pelat..maklum berbangsa China. Dia selalu kata kain dia berkualiti dan bagus, memang betul pun….tapi saya hairan satu hari saya pergi ke kedai dia tidak lagi cerita pasal kain tetapi dia cerita pasal produk SNE penuh semangat dan berkobar-kobar…cerita lagi pasal perniagaan ‘Jualan Langsung’….saya dengar sahaja dan angguk macam ‘burung udang’….tidak berminat langsung…tapi saya datang juga ke kadai dia kerana nak tengok kain-kain dia lagi…di kesempatan ini juga dia cerita lagi mengenai SNE ini dengan tidak ada rasa jemu…

Tiba-tiba mata saya jadi besar kerana terpandang satu testimoni yang memeranjatkan saya, dengan memakan kapsul SNE ini, orang yang kena barah payudara boleh sembuh….biar betul! ada produk seajaib ini. Bukan itu sahaja berbagai penyakit boleh di sembuh kan dengan memakannya, dengan izin Allah. Saya mula ambil perhatian apa yang di cerita kan….dan minta semua atikal-atikal dan semua pemplet untuk saya bawa pulang dan membuat sedikit kajian. Kalau benar apa yang di katakan saya boleh bagi produk ini kepada ibu saya yang mengalaminya, dan menjadi makanan tambahan buat saya dan keluarga saya supaya mendapat kesihatan yang optimum.

Setelah saya berpuas hati dengan kajian saya, saya datang semula ke kedai tersebut untuk membeli produk ajaib itu, maka sah lah saya menjadi pengedar SNE sehingga ke tahap BM dalam tempuh lebih kurang enam bulan. Saya ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada En. Marcus kerana memberi peluang dan membimbing saya. Ingin mengetahui bagaimana saya sampai ke tahap itu…ala baru titik permulaan….tunggu saya sampai ke tahap SM…saya cerita lagi…..
Pernah di beri kepercayaan oleh SNE Marketing menjadi HBO Speaker di Shah Alam, Tawau dan KK Sabah.

0 comments:

sila klik


sila klik

KAMI JUGA DI SINI...