TERUSKAN MEMBACA

Cuba tengok dulu vedio ini.. sejauh mana anda ingin tahu hebatnya produk SNE ini...

TIDAK PERLU AMBIL BANYAK PIL UNTUK SEHAT DAN CANTIK..!

INDUSRI KESIHATAN ADALAH INDUSTRI YANG AMAT BESAR, JANGAN LEPASKAN PELUANG INI...SEHAT DAN JANA PENDAPATAN LUMAIAN. KAMI GEMBIRA DAN BAHAGIA BERKONGSI ILMU DENGAN ANDA MENGENAI KEHEBATAN PRODUK DAN MENJALANKAN PERNIAGAAN INI BERSAMA, TIDAK KIRA DI MANA ANDA BERADA. ANDA CERIA KELUARGA BAHAGIA. http://www.fkm.utm.my/~istaz/etp_roadmap/bab16.pdf

SILA KE BLOG TERBARU KAMI..!!

KENAPA SNE KAPSUL DAN BEUTSKIN ESSENCE GABUNGAN TERBAIK.. FAHAMKAN...!

SNE KAPSUL :
Menyelesaikan 5 teori serentak :-
Menyeimbangkan : Teori Sitologi, Teori Genetik, Teori Imunologi, Teori Radikal Bebas, Teori Endokrinologi.
Hasil - Sentiasa hidup dalam sehat dan awet muda - umur panjang. (mengandungi 90% minyak biji seabuckthorn dan bahan aktif lain).

BEUTSKIN ESSENCE:
Kulit cerah gebu, menyelesaikan masalah kesihatan dalaman wanita. Payudara montok, Punggung pejal. Keintiman wanita mantap. Mengukir bentuk badan jika diambil bersama SNE Kapsul, Slimmerz dan Execel Tea. (mengandungi 50% minyak biji seabuckthorn dan bahan aktif lain).

HAMPIR SEMUA PENYAKIT KRONIK BERJAYA DIPULIHKAN...

Monday, August 13, 2012

ARTERCARDY - PENYELAMAT JANTUNG DARI PEMBEDAHAN


RAMAI YANG TERSELAMAT DARI PEMBEDAHAN JANTUNG DENGAN SNE ESSENCE DAN ARTERCARDY ESSANCE

Menurut kajian Kementerian Kesihatan Malaysia, lebih daripada 3 juta rakyat Malaysia berisiko menghidapi penyakit jantung dan 1 daripada 6 kematian di hospital-hospital di negara ini berpunca daripada penyakit Kardiovaskular (iaitu penyakit jantung dan strok) Pada tahun lalu sahaja, 25.4 peratus (11,812) kematian adalah akibat penyakit kardiovaskular. dan kira-kira 35% dari kematian akibat penyakit kardiovaskular berlaku di kalangan individu berumur kurang dari 60 tahun.

1940 maut di dunia setiap jam adalah kerana serangan jantung. Punca utama adalah pemakanan, merokok, kurang bersenam dan stress.

Perunding kesihatan dari 4Life Research (Malaysia), Dr S.S Tamilselvan berkata, terdapat 12 simpton yang tidak harus dipandang ringan kerana ia mungkin petanda anda sedang menghidapi penyakit jantung.

Faktor-faktor itu ialah:
*  Anxiety (resah yang keterlaluan)
*  Sakit dada Batuk
*  Pening yang melampau Sering letih.
*  Mual atau hilang selera makan
*  Sakit-sakit badan, terutama di bahagian kiri
*  Denyutan nadi yang tidak konsisten
*  Sesak nafas Banyak berpeluh Bengkak di bahagian-bahagian badan Lesu atau terlalu lemah.

 “Sakit jantung adalah pembunuh nombor satu bagi lelaki berusia antara 45 dan 65 tahun dan wanita selepas menopause. 70% serangan jantung berlaku tanpa sebarang amaran,” kata Tamilselvan.

0 comments:

sila klik


sila klik

KAMI JUGA DI SINI...