TERUSKAN MEMBACA

Cuba tengok dulu vedio ini.. sejauh mana anda ingin tahu hebatnya produk SNE ini...

TIDAK PERLU AMBIL BANYAK PIL UNTUK SEHAT DAN CANTIK..!

INDUSRI KESIHATAN ADALAH INDUSTRI YANG AMAT BESAR, JANGAN LEPASKAN PELUANG INI...SEHAT DAN JANA PENDAPATAN LUMAIAN. KAMI GEMBIRA DAN BAHAGIA BERKONGSI ILMU DENGAN ANDA MENGENAI KEHEBATAN PRODUK DAN MENJALANKAN PERNIAGAAN INI BERSAMA, TIDAK KIRA DI MANA ANDA BERADA. ANDA CERIA KELUARGA BAHAGIA. http://www.fkm.utm.my/~istaz/etp_roadmap/bab16.pdf

SILA KE BLOG TERBARU KAMI..!!

KENAPA SNE KAPSUL DAN BEUTSKIN ESSENCE GABUNGAN TERBAIK.. FAHAMKAN...!

SNE KAPSUL :
Menyelesaikan 5 teori serentak :-
Menyeimbangkan : Teori Sitologi, Teori Genetik, Teori Imunologi, Teori Radikal Bebas, Teori Endokrinologi.
Hasil - Sentiasa hidup dalam sehat dan awet muda - umur panjang. (mengandungi 90% minyak biji seabuckthorn dan bahan aktif lain).

BEUTSKIN ESSENCE:
Kulit cerah gebu, menyelesaikan masalah kesihatan dalaman wanita. Payudara montok, Punggung pejal. Keintiman wanita mantap. Mengukir bentuk badan jika diambil bersama SNE Kapsul, Slimmerz dan Execel Tea. (mengandungi 50% minyak biji seabuckthorn dan bahan aktif lain).

HAMPIR SEMUA PENYAKIT KRONIK BERJAYA DIPULIHKAN...

Wednesday, November 16, 2011

SNE ESSENCE PENYELAMAT DARI KEMEROSOTAN/KEMATIAN SEL PUNCA KIMOTERAPI

APA YANG KITA PERLU TAHU MENGENAI KOMITRAPI.

BADAN KITA HAK KITA... BILA SAKIT PULA BUKAN HAK DOKTOR SEPENUHNYA...!!!
KITA JUGA BOLEH BERIKTIAR...

Kimoterpi adalah satu kaedah yang dikatakan sangat berkesan untuk merawat kanser.Ia adalah “magic words” yang sering keluar dari mulut pegawai perubatan dalam menghadapi kanser.Adalah amat penting anda mengetahui maklumat yang sebenar mengenai kimoterapi sekiranya doktor mencadangkan anda menjalani kimoterapi.Kerana seringkali pesakit kanser diberi penerangan sepintas lalu sahaja memandangkan adakalanya doktor terpaksa menyembunyikan sesuatu fakta kerana pelbagai sebab.

KIMOTERAPI ialah satu kaedah untuk membunuh sel kanser yang didapati membelah dengan terlalu cepat sehingga menyebabkan berlaku ketidakseimbangan kepada tisu badan.Pihak farmasi merekodkan sehingga kini terdapat lebih daripada 100 jenis dadah yang digunakan untuk rawatan kimoterpi.Penggunaannya bergantung kepada jenis kanser,tahap kanser dan lokasi kanser berada.Adakalanya doktor terpaksa menggunakan kombinasi dadah kimoterapi untuk jenis2 kanser berlainan.
Terdapat pelbagai cara untuk melakukan kimoterapi bergantung kepada jenis dan tahap kanser,kesihatan anda dan sejauhmana potensi kanser akan merebak pada organ2 penting anda.

1.Melalui salur darah.Dadah akan disalurkan melalui salur darah yang cara menyeluruh keseluruh badan anda.Ini dilakukan sekiranya kanser anda berada pada tahap 4 dan sel kanser anda telah merebak ke banyak bahagian badan anda.Kaedah ini dikenali “INTRAVENOUS IV”.

2.Melalui mulut.Kaedah ini anda mengambil dadah kimo melalui pil yang ditelan.

3.Melalui suntikan.Dadah kimo disuntik terus kepada kedudukan kanser atau tumor.

4.Sapuan pada kulit.Kaedah ini digunakan untuk kanser kulit.

Apakah kesan sampingan Kimoterapi.Kimoterapi terkenal dengan banyak kesan sampingan dan adakalanya doktor tidak menyatakan kesemuanya atas pelbagai sebab.Berikut adalah kesan2 sampingan yang agak lengkap yang perlu anda ketahui.

1.Pendarahan samaada melalui mulut atau rongga badan yang lain.
2.Kekeringan,kulit menjadi bersisik,kering dan berkedut
3.Keguguran rambut samaada sebahagian atau keseluruhan.
4.Kebas pada tapak tangan atau kaki.
5.Perubahan kepada sistem pendengaran anda.Contohnya bunyi bergaung.
6.Sering muntah adakalanya disertai darah.
7.Bengkak pada sistem deria atau pada organ badan.
8.Perubahan kepada warna kulit
9.Mudah dujangkiti penyakit samaada demam,batuk dsbnya.Kerana sistem imun telah binasa.
10.Kerosakan pada organ penting seperti jantung,hati,saluran darah dsbnya.
11.Kelesuan atau tidak bermaya.
12.Hilang selera makan.

Adakalanya simpton2 diatas adalah berbentuk sementara dan akan hilang apabila anda memberhentikan rawatan kimoterapi.Kebiasaanya doktor akan menggunakan dadah2 tertentu untuk menghadapi setengah2 simpton.Namun jika terjadi kerosakan pada organ2 tertentu badan ia kebiasaanya bersifat kekal.Ini termasuk kerosakan pada saluran darah.

Jom kita lihat apa SNE Kapsul (Seabuckthorn) boleh bantu...
sumber...

0 comments:

sila klik


sila klik

KAMI JUGA DI SINI...