TERUSKAN MEMBACA

Cuba tengok dulu vedio ini.. sejauh mana anda ingin tahu hebatnya produk SNE ini...

TIDAK PERLU AMBIL BANYAK PIL UNTUK SEHAT DAN CANTIK..!

INDUSRI KESIHATAN ADALAH INDUSTRI YANG AMAT BESAR, JANGAN LEPASKAN PELUANG INI...SEHAT DAN JANA PENDAPATAN LUMAIAN. KAMI GEMBIRA DAN BAHAGIA BERKONGSI ILMU DENGAN ANDA MENGENAI KEHEBATAN PRODUK DAN MENJALANKAN PERNIAGAAN INI BERSAMA, TIDAK KIRA DI MANA ANDA BERADA. ANDA CERIA KELUARGA BAHAGIA. http://www.fkm.utm.my/~istaz/etp_roadmap/bab16.pdf

SILA KE BLOG TERBARU KAMI..!!

KENAPA SNE KAPSUL DAN BEUTSKIN ESSENCE GABUNGAN TERBAIK.. FAHAMKAN...!

SNE KAPSUL :
Menyelesaikan 5 teori serentak :-
Menyeimbangkan : Teori Sitologi, Teori Genetik, Teori Imunologi, Teori Radikal Bebas, Teori Endokrinologi.
Hasil - Sentiasa hidup dalam sehat dan awet muda - umur panjang. (mengandungi 90% minyak biji seabuckthorn dan bahan aktif lain).

BEUTSKIN ESSENCE:
Kulit cerah gebu, menyelesaikan masalah kesihatan dalaman wanita. Payudara montok, Punggung pejal. Keintiman wanita mantap. Mengukir bentuk badan jika diambil bersama SNE Kapsul, Slimmerz dan Execel Tea. (mengandungi 50% minyak biji seabuckthorn dan bahan aktif lain).

HAMPIR SEMUA PENYAKIT KRONIK BERJAYA DIPULIHKAN...

Thursday, May 28, 2009

Soalan-soalan yang sering di tanya mengenai Kapsul SNE.

1. Kapsul lembut SNE diperbuat daripada bahan apa?

Kapsul lembut SNE diperbuat daripada minyak sayuran yang diekstrak daripada koloid cendawan. Ia mengandungi ion-ion ferum yang boleh meminimumkan pencemaran dan kebasahan bekas yang digunakan.

2. Apakah yang menyebabkan kapsul SNE berbeza daripada produk-produk lain?
Kapsul SNE dirumuskan dengan menggunakan teknologi moden dari Jepun dan Jerman. Kapsul SNE dibuat daripada gabungan minyak biji fruktus hipopae dan 27 jenis makanan semula jadi yang berlainan melalui proses “Penguraian Enzim Cepat”. Kapsul SNE mengandungi tidak kurang daripada 200 jenis nutrien dan bahan bioaktif. Bahan bioaktif dalam kapsul SNE mempunyai kadar aktiviti sebanyak 90% dan ke atas. Molekulnya adalah kecil dan padat, kepadatannya adalah 5 – 10 kali lebih tinggi berbanding dengan bahan-bahan biasa.

3. Apakah kapsul SNE?
Kapsul SNE merupakan sejenis suplemen pemakanan yang sempurna dan seimbang, ia dirumuskan secara khususnya untuk menentang enam punca utama yang menyebabkan manusia sakit dan tua. Bio-mukopolisakarida aktif, sejenis faktor yang mengaktifkan sel-sel merupakan salah satu bahan utama dalam Kapsul SNE. Di samping itu, ia mengandungi minyak biji fruktus hipopae yang diekstrak dengan Teknik Pengekstrakan Karbon Dioksida superkritikal sebelum menjalani proses “Penguraian Enzim Cepat”.

4. Mengapakah kapsul SNE adalah selamat dan efektif?
Kapsul SNE telah didaftarkan dengan Kementerian Kesihatan Malaysia di bawah nombor pendaftaran MAL: 20034169TC. Kapsul SNE juga telah diluluskan oleh Pentadbiran Ubat dan Makanan Amerika Syarikat. Malah, ia disahkan mematuhi standard pengeluaran organik SGS dan telah diiktirafkan oleh Pusat Perkembangan Makanan Hijau China sebagai makanan hijau kelas AA.

5. Bolehkah saya mengambil kapsul SNE bersama dengan rawatan perubatan yang sedang saya ikuti?
Kapsul SNE boleh diambil bersama-sama dengan sebarang ubat tetapi anda dicadangkan mengambilnya dalam sela masa sekurang-kurangnya 2 jam untuk mengelakkan sebarang interaksi yang tidak diingini.
6. Saya seorang pesakit diabetes dan hipertensi, bolehkan saya mengambil kapsul SNE?
Kapsul SNE boleh diambil oleh sesiapa sahaja tanpa mengira usia, jantina, keadaan kesihatan dan pada mana-mana peringkat kehidupan. Namun dos yang dicadangkan adalah berlainan mengikut keadaan setiap individu. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi kami di snemarketing@snemarketing.com.

7. Adakah produk ini betul-betul berlainan daripada multivitamin yang sedia ada?
Ya. Ia betul-betul direka mengikut keadaan semua individu – bukannya orang yang “sederhana” mengikut statistik.

8. Bagaimanakah kualiti bahan-bahan yang terkandung dalamnya?
Kami hanya menggunakan bahan yang paling berkualiti. Tumbuhan fruktus hipopae yang digunakan tumbuh dalam tanah yang tidak tercemar. Ahli pemakanan kami memilih gabungan nutrien yang memberikan keupayaan bio dan toleransi yang paling tinggi. Ia dikilang di kilang farmaseutikal kami yang berdaftar dengan FDA. Suplemen sebatian yang dirumus khas ini menunjukkan piawai ketulennan, aktiviti da penyerapan yang paling tinggi.

9. Adakah ia sesuai untuk vegetarian dan orang yang menghadapi alergi makanan atau mengikuti diet berpantang?
Suplemen kami tidak mengandungi daging dan produk sampingan daging. Ia diisi dalam kapsul yang dibuat daripada tumbuhan, justeru itu, vegetarian boleh mendapatkan manfaat yang optimum daripada suplemen pemakanan kami. Produk kami tidak menggunakan sebarang pengawet, bahan pelekat atau perisa tiruan. Kapsul SNE tidak mengandungi yis, gandum, gula, garam, protein soya, susu, telur dan produk tenusu. Proses perumusan kami seharusnya sesuai untuk semua jenis diet berpantang dan alergi, namun, untuk tujuan keselamatan, sila dapatkan nasihat daripada pakar penjagaan kesihatan anda.

10. Adakah keadaan saya akan bertambah baik? Bilakah ini akan berlaku?
Kesihatan anda akan mula bertambahn baik. Keadaan seseorang selalunya bertambah baik selepas sekurang-kurangnya satu hingga dua bulan. Namun keadaan sesetengah orang mula bertambah baik sebaik sahaja mereka memulakan program ini.

11. Bagaimanakah anda tahu saya memerlukan kapsul SNE?
Alam sekitar pada hari ini penuh dengan pelbagai punca penyakit. Penggunaan antibiotik yang berlebihan telah membina ketahanan bakteria dan virus. Bahan cemar, bahan yang menyebabkan alergi dan bahan tambahan makanan telah menjadi sebahagian daripada bekalan makanan, air dan udara kita. Malah sel-sel kita juga menghasilkan entiti yang berbahaya, seperti radikal bebas yang mesti dihapuskan oleh sistem imun kita. Lebih-lebih lagi, kita sering membawa bahan-bahan asing ke dalam sistem badan kita, ini termasuklah ubat, pil kontraseptif, asap rokok dan alkohol.

Kapsul SNE merupakan produk terbaik dalam mengekalkan kesihatan dan membekalkan semua nutrien utama yang diperlukan oleh badan. Dengan ini, sistem imun dapat diperkuatkan lagi demi melindungi kita daripada entiti berbahaya dalam kehidupan harian kita.

0 comments:

sila klik


sila klik

KAMI JUGA DI SINI...